Home > Modele > Basak 2110 (110 KM)

Basak 2110 (110 KM)

Specyfikacje techniczne

Wyposażenie

Wyposażenie podstawowe

błotniki przednie skrętne, sterowanie zewnętrzne podnośnika hydraulicznego, łącznik górny TUZ sterowany hydraulicznie, obciążniki przednie (12 x 40 + 50 kg) i tylne (6 x 45 kg)

Wyposażenie opcjonalne

instalacja hydr. hamulców przyczep, siedzenie pneumatyczne, tylna wycieraczka, światła led, WOM 540/1000, power Hi-Lo, zaczep automatyczny, TUZ/WOM pr

Wymiary

Rozstaw osi

2450

Masa bez obciążników (kg)

4355

Prześwit (mm)

627

Długość / Szerokość / Wysokość (mm)

4645 / 2142 – 2342 / 2917

Kabina

Kabina - wyposażenie podstawowe

siedzisko pomocnika operatora, ogrzewanie, klimatyzacja, reflektory robocze: przednie/tylne, wycieraczki i spryskiwacze, radio

Kabina - typ

ochronna, sześciosłupkowa

Zaczepy

Zaczepy

transportowy etażowy, rolniczy wychylny i przedni holowniczy

Koła i rozstawy

Rozstaw kół przednich i tylnych (mm)

1730 – 1930 / 1700 -1900

Koła przednie - tylne

340 / 85R24 x 480 / 70R34

Układ hamulcowy

Hamulec postojowy

mechaniczny, sterowany ręcznie

Hamulce robocze

tarczowe, mokre, sterowane hydraulicznie

Układ kierowniczy

Układ kierwoniczy

hydrostatyczny

Trzypunktowy układ zawieszenia (TUZ)

Trzypunktowy układ zawieszenia (TUZ)

kat. 2 z końcówkami hakowymi

Podnośnik hydrauliczny

Rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej

czterosekcyjny (8 szybkozłączy)

Maksymalny udźwig podnośnika (kg)

4500

Ciśnienie nominalne (MPa)

maks. 20

Wydatek pompy układu hydr. siłowej l/min

62

Funkcje

regulacja siłowa, pozycyjna, mieszana, czułości reakcji i szybkości opuszczania

Wał odbioru mocy (WOM)

Prędkości obrotowe WOM (obr/min)

540 / 540E

WOM - typ

niezależny z ręcznym sterowaniem sprzęgła WOM i zależny

Układ przeniesienia napędu

Prędkość maksymalna (km/h)

40

Most napędowy przedni

załączany elektrohydraulicznie, z blokadą automatyczną mech. różnicowego i zwolnicami planetarnymi

Most napędowy tylny

z blokadą elektrohydrauliczną mech. różnicowego i zwolnicami planetarnymi

Skrzynia przekładniowa

synchronizowana 24 x 24 z synchronizowanym rewersem i biegami pełzającymi

Sprzęgło

dwutarczowe suche z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM

Silnik

Pojemność zbiornika paliwa (l)

120

Filtr powietrza

dwustopniowy suchy z czujnikiem zanieczyszczenia

Pojemność (cm3) / ilość cylindrów

4400 / 4

Moment obr, Nm przy obr / min

412 – 1400

Moc (kW) / KM przy obr / min

81 / 110 – 2200

Rodzaj silnika

turbodoładowany z chłodnicą powietrza

Marka i model silnika

Perkins 1104D-44TA EU IIIA

Basak 2110 to flagowy produkt tureckiego producenta ciągników. W modelu 2110 zastosowano komponenty znanych i cenionych na całym świecie producentów takich jak Perkins czy Carraro. Ciągnik napędza 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 4,4 litra i mocy 110 koni mechanicznych, co stanowi najmocniejszy punkt tego ciągnika, czyniąc go oszczędnym i niezawodnym. Ciągnik wyposażony jest też w skrzynię przekładniową 24×24 z synchronizowanym rewersem i biegami pełzającymi. Koszty eksploatacyjne zmniejszone są do minimum, dzięki niskiemu zużyciu paliwa, przystępnym cenom części zamiennych oraz nieskomplikowanemu serwisowi. Ogrzewana i klimatyzowana kabina ciągnika Basak 2110 oparta na sześciu słupkach, zaspokoi najbardziej wymagających operatorów ciągników swoją przestrzennością i wzmocnioną konstrukcją. Wszystkie dźwignie i przyciski znajdują się w dogodnych, intuicyjnych dla użytkownika miejscach. Dźwignia rewersu, a także dźwignia żółw/zając umieszona jest optymalnie pod ręką przy kierownicy.

Kabina doposażona jest też w wygodne siedzisko pomocnika operatora. Mając na względzie wszystkie te udogodnienia – kabina modelu 2110 zapewni niepowtarzalny komfort pracy zarówno starszym, doświadczonym operatorom, jak i młodszym, zaczynającym swoją przygodę z rolnictwem użytkownikom. Ciągnik Basak 2110 wyróżnia się bogatym doposażeniem. W odróżnieniu od konkurencji, model 2110 już w standardzie doposażony jest w komplet obciążników przód (530 kg) i tył (270 kg). Dodatkowe obciążenie zwiększające całkowitą masę ciągnika przekłada się na płynniejsze podnoszenie zagregowanego z ciągnikiem osprzętu i duże ułatwienie podczas prac polowych typu orka. Ciągnik doposażony został też w reflektory robocze przednie i tylne, znacząco ułatwiające pracę po zmroku; 1- i 2-przewodową instalację pneumatyczną hamulców przyczep, 3- sekcyjny rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej – 6 szybkozłączy, łącznik górny TUZ sterowany hudraulicznie, podnośnik hydrauliczny EHR ze sterowaniem zewnętrznym o udźwigu 4500 kg oraz błotniki przednie skrętne, zapobiegające obcieraniu o maskę i ułatwiające pracę podczas ewentualnego użytkowania ładowacza czołowego.

Basak 2110 o mocy 110 KM

  • 4-cylindrowy silnik Perkins EU IIIA – minimum elektroniki, prosta obsługa, niskie koszty serwisu
  • skrzynia przekładniowa 24×24 (Carraro) z synchronizowanym rewersem i biegami pełzającymi
  • podnośnik elektrohydrauliczny (EHR) o udźwigu 4500 kg
  • -bez DPF i AdBlue

W cenie:

  • 4-sekcyjny rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej (8 szybkozłączy)
  • łącznik górny TUZ sterowany hydraulicznie
  • klimatyzowana kabina z wygodnym siedziskiem pomocnika operatora
  • obciążniki przednie i tylne

Poznaj ten model

Zapytaj o ofertę

8 + 6 =